Oblíbené příspěvky

02 prosince 2014

Besídky v závěru roku

Pravá zima opět letos na sebe nechává čekat, a vzhledem k tomu, že stále nemohu běhat, rád jsem se zúčastnil zakončení roku "Řečanského křídla" bikerů v sobotu 20. prosince 2014.  
Na sraz na přeloučském nádraží jsem vyrazil z Jesničánek "zadem" přes Máteřov, Bezděkov proti větru. Při sedmi stupních nad nulou to bylo docela chladno. Pěkně jsem se zapotil na Meandrech Struhy, smekal jsem se tam i na rovné pěšince, rozbahněné s listím po celonočním dešti. Těsně po půl druhé jsem se zařadil jako dvanáctý účastník do pelotonu. Ten se vydal na Železné hory přes Jankovice, s první zastávkou v penzionu ve Zdechovicích. Kola už byla řádně zabahněná. Odpoledne bylo zatažené, s náběhem na déšť. Za soumraku jsme sjížděli po sjezdovce do Chvaletic. Občerstvení ve zdejší Zahradní restauraci přišlo vhod, neboť následující cesta podél Labe do Kladrub byla opravdu rozblácená. Před 17. hodinou jsme dorazili do restaurace Na Haldě v Semíně značně zablácení, chutnalo nám náramně. Do Pardubic jsem odjel s dvěma kolegy po 21. hodině. 


V sobotu 13. prosince 2014 se v pivovarské restauraci v Medlešicích uskutečnila Vánoční besídka pardubických bikerů "od Skoťáka". Moc jsem se tam těšil, neboť je to oblíbená zastávka pravidelných vyjížděk v průběhu roku, tak proč tu nevychutnat i tu sváteční atmosféru závěru roku...

Letos se sešlo prakticky jen jádro skupiny, která pravidelně vyráží ve středu odpoledne na tréninkové jízdy po okolí. Sem tedy v doprovodu "drahých poloviček". Občerstvení bylo opět kvalitní zabijačkového střihu, o kvalitním pivu nemluvě. Počasí odpovídalo spíše ranému podzimu, než zasněženému prosinci, a dalo by se přijet na kole. S Romčou jsem ovšem zvolil tradiční vlak. Posezení se opravdu vydařilo, krátké video ke shlédnutí přes odkaz v zápatí tohoto blogu (YouTube).

Předvánoční posezení v Medlešicích.
Ve středu 10. prosince 2014 se v pardubické Severce sešlo pár bývalých Tesláků. Důchodci zůstávají stále jen dva
a my  ostatní se musíme ještě kupu let snažit, abychom nastoupili do jejich pozic. Dva členové se nedostavili, i přesto se tato Vánoční besídka se celkem vydařila.

Žádné komentáře:

Okomentovat