Oblíbené příspěvky

10 listopadu 2014

Zase trochu běhání

Zase se pokouším běhat. Už tři roky mě pronásledují patálie. Nohy mi odmítají sloužit  a objevují se únavová zranění s podlitinou, už jsem o tom zde psal. V květnu letošního roku mě donutily zastavit se v nemocnici. Objednal jsem se u MUDr. Pilného, který má bohaté zkušenosti s léčením podobných záležitostí. Hned mi řekl, že jdu pozdě. Na ultrazvuk je třeba jít ihned po události. 
Vynechal jsem nakonec celou sezónu orientačního běhu. Nepravidelně jsem se šel proběhnout podle rady do bolesti, tak 7 km. Říjen jsem zase musel vynechat kvůli jakémusi zánětu horních cest dýchacích. Dvakrát do měsíce jsem měl katar, že jsem musel o víkendu ulehnout. 
Poslední dva týdny jsem neměl výraznější problémy, i když hlavice svalu někde pod pravou hyždí pobolívá, nejvíc kupodivu v sedě po běhání. 
V neděli 9. října 2014 jsem pokusně natáhl trasu na (dříve obvyklých) 12 kilometrů. Měl jsem toho docela dost, ale obešlo se to bez vážnějších komplikací. Hlavou se mi proháněla myšlenka na příští jarní orientační sezónu. Motivoval mě kámoš Vláďa, který si letos po hodně letech zaběhl už tři závody. Musím se snažit běhat pravidelněji.

Žádné komentáře:

Okomentovat