Oblíbené příspěvky

16 května 2012

Po dlouhé době na koncertě

Přestože muziku nijak plánovitě neposlouchám, ani nesbírám žádné nosiče, mám oblíbené žánry a interprety. Například Julio Iglesias, Beatles, Pink Floyd, Vidiek, Massive Attack a další mne dokážou dostat do příjemné nálady a rád si je poslechnu. Romana mně představila zajímavou muziku, něco jako agresívní rock, možná taky "gotický rock".
Zkrátka po dlouhé době jsme vyrazili v pondělí 30. dubna 2012 do Prahy koncert finské skupiny Nightwish. Lístky jsme měli už od podzimu, koncert byl brzy vyprodaný. Odjeli jsme rychlíkem v 17:01, s přestupem do Holešovic. Pěšky je to do Tipsport/Tesla Areny kousek, tak jsme stíhali s rezervou. To nebylo nic platné, neboť pořadatelé nestihli vpustit davy o plánované 19. hodině. Předkapelami byly Battle Beast a další dívčí kapela. Zahrály podobnou muziku, ale už jsem se těšil na cílovou kapelu. A dočkal jsem se (při konzumaci vlastní svačiny, podařilo se nám totiž dostat dovnitř i s batůžkem s pitím a jídlem).
Vychutnal jsem si skladby, které mi už přehrála nesčíslněkrát Romča z YouTube, ale přece jen koncert je koncert. Zaznělo i něco, co je zřejmě nové na projektu IMAGINAERUM. Celkově se mi líbila i výprava, efekty s plameny a projekcí přece jen oživí každý koncert. Ovšem škoda je Tarjy Turunen, ta přece jen dávala kapele větší "šmrnc", než současná zpěvačka. Tarja byla letos na konci zimy i v Pardubicích, škoda že nemám už finance na takové akce.
Odcházel jsem s dobrou náladou, takže noční cesta osobákem ve 23:41 na Hlavní nádraží a odtud Metropolem domů uplynula celkem v pohodě (hlavně díky tomu, že ochotná průvodčí vyhledala volné oddíly se sedadly, neprakticky od sebe oddělené neprůchodnými lůžkovými vagóny).

Žádné komentáře:

Okomentovat