Oblíbené příspěvky

25 prosince 2016

Vánoce málem půvabné... chybí ten výlet

Mám rád ten vánoční čas. Užívám si ho. Žádné uklízení, žádné shánění dárků. Není už skoro komu. Všude bílo, rampouchy na lampách, hromady sněhu, že přes ně ani auto není vidět. Tak to už jsem tedy dlouho neviděl, natož letos. To je dětství. Je jiná doba, říkají oteplování ...
Rád Ti tedy popřeji:

Těším se na Vánoce. Jejich kouzlo není zdaleka ve vymýšlení dárků. Evropské Vánoce v zimě znamenají dlouhé noci a s nimi dostatek času na příjemná setkání. Roky běží a život nám nekompromisně odebírá nejen nejbližší, ale i přátele. Vždy se rád setkávám s lidmi, se kterými mne něco spojuje. Může to být sport, práce, cokoli...
Cenným dárkem tedy je pro mne setkání  s kolegy bikery nebo někdejšími kolegy z práce, což se mi podařilo i letos.
V sobotu 10. prosince 2016 jsem během odpolední vycházky (coby marod na kontrolce) zavítal do oblíbené Pivovarské hospody v Medlešicích.

Bikeři netradičně "v civilu" se svými drahými polovičkami .
Jelikož Romča byla fest nastydlá, jel jsem tam za nádherného, slunečného a téměř "vlažného" dne na kole. Přestože se s bikery na horských kolech během roku vídáme na tréninkových "výšlapech", s účastí "drahých poloviček" dojde i na méně obvyklá témata hovorů. Škoda jen, že jsem musel s koncem vycházky odjet, zabijačkovou výslužku jsem si aspoň užil doma.

Na čtvrtek 15. prosince 2016 jsem připravil výroční setkání s kolegy z někdejší Tesly Pardubice. Poseděli jsme v Porter salónu Pivovarské restaurace v Pardubicích.

Tesláci z údržby a správy.

Letos byl významným členem naší společnosti někdejší ligový hokejista, dnes penzista, konečně si mohl udělat čas i na bývalé kolegy. 

Čtvrtek 22. prosince 2016 byl ve znamení firemního večírku Kalírny Meduna, kde v současnosti pracuji. Někdejší Letka na Dukle, s přestavěným patrem OK Centra, hostila zaměstnance a spolupracující podnikatele v příjemném prostředí. 

A mezi tradiční akce měla patřit ta moje velmi oblíbená turistická: Vánoční výlet 23. prosince. Bohužel jsem musel od plánování upustit pro nemoc, zůstávám na kontrolce. Moc jsem se těšil, jedním z možných cílů letos byl Opatovický kanál. 
23. prosinec je výjimečným datem, všichni pospíchají s přípravou na Štědrý den, obchody jsou nacpané, a tady, v přírodě, je takový zvláštní klid. Možná to bylo příčinou, že kamarád jednou v roce 1979 vymyslel tuhle akci a já se rád přidal


Několik let se dařilo takovou akci připravit, než zasáhla Tajná bezpečnost. Na řadu let byla tradice přerušena. Už by se to nemělo opakovat...



Žádné komentáře:

Okomentovat