Oblíbené příspěvky

12 ledna 2014

Tři mouchy jednou ranou

Naskytla se mi příležitost vyrazit na výlet v sobotu 11. ledna 2014, a to tak, že Romča potřebovala autem zajet do Radimi. Já mám problém s běháním a nemám šikovné  zimní oblečení na kolo, tak mi přijde vhod turistika. Nemám na benzín a tak ho sponzorovala Romča a ve třímístném uspořádání Felicie bylo ještě místo pro kámoše Pavla, se kterým jsem loni strávil pár pěkných výletů.

Dodnes zima nenastoupila, takže slunečný den s mírným větrem byl předjarně příjemný.
Zaparkoval jsem pod náměstím v Luži a hodinu před polednem jsme mohli vyrazit na výlet. Chrám Panny Marie na Chlumku nám stále byl na dohled. Prvním zastavením byla rozhledna Jahůdka nad svahem vysoko nad Anenským potokem u Bělé
Rozhledna Jahůdka. 

V klidu jsme posvačili a pokračovali dále údolím Anenského potoka k Hroubovicím. Ve svahu jsme míjeli židovský hřbitov
Téměř ruina židovského hřbitova v Hroubovicích.

nad bývalým areálem Botany. Těžko šlo rozeznat, zdali jej víc demoluje ruka vandalů nebo rekonstruuje štědrá ruka sponzorů. Drželi jsme se stále potoka a dorazili ke kapli Sv. Anny (byli jsme tu již před rokem, viz dřívější Turistika). Restaurace stále bez provozu, nějaké občerstvení by se docela hodilo. Pokračovali jsme napříč lesem Bukovina ke Lhotě u Skutče.
Na obzoru Lhota. U Skutče.

Návrat údolím Krounky a Novohradky byl příjemný a za soumraku jsme dorazili na Košumberk. Hamzovou odbornou léčebnou pro děti a dospělé jsme prošli kolem kostela zpět k autu.
Pěkných 18 km převážně terénem.

Žádné komentáře:

Okomentovat