Oblíbené příspěvky

04 listopadu 2012

Na tandemu za koníky

Nádherné takřka letní počasí na konci září nás vylákalo v neděli 30. září 2012 na cyklovýlet. Možná poslední na tandemu. V teplém odpoledni jsem s Romčou zajel na 22. chovatelský den do Vilémova. Dorazili jsme tam sice v samém závěru programu, zato jsem poprvé mohl sledovat klání tažných koňů. Už jsem o té disciplíně slyšel, ale nikdy jsem neviděl v akci nádherné svalnaté koně.

Těšil jsem se také na přehlídku zemědělských strojů, které v designu dnes v ničem nezaostávají za osobními automobily. Skoro bych řekl, že je někdy i předčí, přece jen výrobců není zdaleka tolik, jako těch osobních vozů. A navíc technická zařízení, která jsou příslušenstvím takových strojů, vzbuzují někdy skoro úžas. Chtěl jsem si prohlídnout zblízka CASE IH STX450 QUAD, jehož jsem před pár lety zahlédl na poli na Kutnohorsku. Nebyl tu. Ale mohl jsem alespoň nakouknout do "velína" kombajnu CASE IIH 9120.
Vraceli jsme se sice po zastávce v zahradní části restaurace choltického zámku za chladného soumraku, ale bylo to pěkných bezmála osmdesát kilometrů.

Žádné komentáře:

Okomentovat